Hjärtligt välkomna!

Hej!
Julia heter jag och jag bor i en liten by i värmland. Mitt allra största intresse är fotografering, strax efter det kommer ''skriva'' och hästar.
Jag har alltid velat ha en dagbok, men hur många lyckas med sånt - egentligen?...
1. jag vägrade betala för en fin dagbok med lås, så jag fick ta ett halvt använt block från skolan..
2. Jag visste aldrig vad jag skulle skriva, förutom saker som ''idag har jag lekt med *****'' etc..

Eftersom min andra blogg är en fotoblogg så skriver jag inte så mycket personligt på den, mest vilken kamerautrustning jag använt m.m. Därför har jag nu på några timmar skapat denna bloggen för att ha någonstans att skriva. Jag vet redan att jag kommer tröttna efter högst två veckor eller något liknande, men jag ger det en chans i alla fall.
Om du vill veta hur mitt ''skalmansliv'' (äta, sova) är, så följ bloggen! :)

Pussisar och kramisar, Julia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0