Fredag 31 Augusti

Kära bloggen,
 
Jag vet inte hur trött jag var igår, men jag lyckades skriva september istället för augusti.. haha, åh herregud..
Den här skoldagen var precis som alla andra, förutom att det var andra lektioner, förstås. Dagen avslutades med en håltimme, men idag var ju vattnet där uppe slut sen igår så det regnade inte när jag skulle cykla hem i alla fall.

Har haft lite serious talk med mina kära flickvänner angående morgondagens busstrip till filipstad och oxhälja (filipstadsmarken)! Ser ut som om det kommer blir rätt så bra, får hoppas att det inte regnar, då hoppar jag hellre i sjön och simmar hem till mitt kära storfors igen.. Ser i alla fall fram emot morgondagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0